Wednesday, May 16, 2012

My favourite teacher


cehhh..tajuk macam karangan time sekolah dulu. ok straight to the point. sejak dari tadika sampai la zaman sekolah menengah, matrikulasi pastu masuk universiti aku hanya ada sorang ja favourite teacher. memang la sorang sebab singular ---> 'teacher'. kalau ramai ----> 'teachers'. yang cikgu lain pun suka + sayang + kagum gak tapi yang sorang nih paling sayang + paling kagum + paling suka..sebab? beliau bukan saja mengajar tetapi mendidik aku sampai jadi macam nih. sebab beliau juga tulisan aku orang puji cantik..hahahaha..perasan! 

bila hantar buku kerja mesti semua orang akan dapat komen yang macam nih
' please improve your handwriting ' tertulis kat bahagian signature beliau. ok kenangan lama tuh. banyak lagi segala nasihat dan tunjuk ajar yang buatkan aku rasa kagum sangat dengan teacher nih. so beliau yang dimaksudkan adalah Puan Rohana Rushdan guru kelas aku masa darjah 5 dan 6. Teacher Rohana ajar English time tuh dan sebab beliau juga aku dapat A dalam subject BI masa UPSR. heheheh.. still contact sampai sekarang. sempena teacher's day hari nih aku ada wish kat fb beliau tadi..


wuwuwuwuwuwu~ terharuuuuu dengan komen dari Teacher Rohana tadi. sentiasa tak lokek kasi semangat kat students beliau sejak aku zaman sekolah rendah lagi. sebab tuh aku adore beliau sampai sekarang. =')


masa darjah 5. kalau hebat tekalah dimana saya. hekhekhek



dah alang alang hari nih 16 Mei kan so aku pun sibuk nak buat ucapan gak. orang lain pakat post kat fb aku post kat blog sudah lah. low profile lah kononnyaaaa..selamat hari raya guru hamba ucapkan kepada guru-guru di 
Tadika Abim (1995)
SK Sultanah Asma (1996-2001)
SMK Sultanah Asma (2002-2006)
Kolej Matrikulasi Perak (2007/2008)
pensyarah pensyarah Fakulti Pendidikan, UTM (2008-2012)
rakan rakan guru di SMK Convent, Muar (2010)
cikgu cikgu tuisyen sejak dari darjah 4 sampai tingkatan 5
cikgu cikgu sekolah memandu
ustazah serta ustaz di tempat mengaji

cukup cukup cukup!!! macam dah ucapan hari raya daaaaa~


lepas nih hopefully tahun depan aku akan terima wish wish nih semua secara officially..aminnnnnn~





♥ ejan




Thanks for reading this entry ^___^

No comments: