Tuesday, June 14, 2011

Kalau jadi realiti kan best

ini cerita mimpi semalam..
entah macam mana boleh termimpi yang cuti nih aku pergi mengajar dekat SMK Convent time aku LM dulu..yang kelakar pergi lapor diri hari 1st pakai formal cun dah macam selalu tapi kasut pakai sandal je yang boleh bawak pergi pasar..dah la lepas lapor diri ada perhimpunan mingguan..memalukan!


fokus kat kasut cikgu yee bukan dekat budak budak nih..eh juniors yang belom pergi LM jangan berani pakai kasut macam kat atas nih time pergi mengajar..aku takpe..aku kan otai..huehuehue

bukan setakat kasut je yang pelik tapi membe membe yang pergi mengajar sama pun pelik..sebelum nih kat Convent 2 orang je cikgu praktikal termasuklah aku..tapi dalam mimpi semalam ada lagi 2 orang watak tambahan..sorang tuh yang sentiasa pakai tudung litup kat UTM tiba tiba free hair dengan gaya rambut ketak ketak pergi mengajar..sorang lagi masih kekal identiti yang sama dan masih belom terpesong..hahahaha

yang aku ingat, Cikgu Suriati merangkap guru seni kat Convent pun ada sama dalam mimpi aku..entah macam mana ending mimpi tuh aku pun tak tau..tiba tiba je hilang macam tuh..huhuhu

ini mesti kes lately asyik dok chatting dengan students aku dulu kat FB..siap dok tanya bila nak datang melawat diorang lagi..alahai, adik adikku sayang..cikgu bz dating sem lepas..banyak program yang perlukan komitmen dari cikgu..hehehe..InsyaAllah kalau ada rezeki sem depan lah yee..

haaaa...petang semalam jugak Kak Azie merangkap ex housemate time LM dulu dok tanya tak nak pergi Muar ke melawat sekolah..maybe chatting bersama Kak Azie membawa aku termimpi mimpi sehingga ke Convent..alangkah bestnye kalau mimpi semalam jadi realiti..



rindu kalian!






♥ ejan

Thanks for reading this entry ^___^

No comments: