Thursday, March 17, 2011

money money money

Duit ptptn RM2000 dah habis dalam masa 2 bulan

purata belanja RM1000 satu bulan

apa yang aku beli??

entah..macam macam kot..muahahaha

lepas nih bergantung pada PAMA

RM1000 untuk lagi 2 bulan sampai habis final

so purata kena belanja RM500 sebulan

OMG!! mana cukup!

mak mak mak..tambah ler lagi RM1000

*mak aku baca nih sure aku dah kena penampar..hikhikhik

____________________________________________________________

bila cerita dekat Ezat (my ex rumate) pasal yang mak senang senang nak topup duit belanja dia cakap dia tak hairan kenapa mak aku buat macam tuh..sebabnya aku kan anak kesayangan..eh yeke?? hahaha

tak lah sebenarnya aku satu satunya anak yang duduk jauh dari family..time aku tak sihat minggu lepas mak asyik kol je..dok paksa pergi PKU yang tak pernah aku pergi..ayah pulak yang jarang sangat kol tiba tiba boleh pulak kol tanya macam mana boleh sakit..

so kat sini aku banyak bergantung dekat kawan kawan..yang sangat terharu bila aku sakit kawan kawan nih la yang offer nak bawak aku pergi jumpa dokter..thanx najua dengan ezat..nak nanges je rasa time tuh..wuwuwuwuwu~

tak lupa juga dekat Mr K yang susah susah je datang PKU nak tengok I..lagi laa terharu..huhuhuhu

ok ok dah teremo pulak rasa..hurmmm..tiba tiba rindu mak..rindu rumah..rindu kedah..lepas dah kerja mesti balas balik jasa parents macam mana diorang buat kat aku..mak aku nih kalau dok cerita lately asyik makan meggi, cepat je dia transfer duit kat aku..pantang betol dengan perkataan meggi..kau buat la ayat ayat sebak sikit lepas tuh mesti ko akan dengar ayat macam nih "haaaa..kakak nak berapa? satgi mak transfer.." ngeh ngeh ngeh..

banyak kali dah buat macam tuh..ampun eh mak..kakak memang boros..mak pun tau kan..=.="




dah lah..rindu mak..nak suruh mak kol kejap..eh bukan nak mintak duit lagi tau..tapi nak bergosip bertanya khabar..hehehehehe






♥ ejan



Thanks for reading this entry ^___^

No comments: